Serija s Netflixa kojoj ne trebate dati šansu jer ćete se sigurno razočarati

Što se Netflixa tiče, ja sam službeni ovisnik! Gledam sve i svašta, ali preferiram serije umjesto filmova i među Netflixovim uspješnicama imam par svojih tajnih užitaka - od realityja do španjolskih sapunica. S početkom ljeta jedna se serija dugo nalazila visoko na trending listi, a kako je riječ o španjolskom jeziku i glumici koju sam primjetila u drugim serijama, jedva sam čekala saznati o čemu je riječ. Nažalost, pokajala sam se.

Serija Lažni profil djelovala je kao serija s odličnim zapletom koju ću pogledati u dahu

Carolina Miranda, prelijepa glumica koja me osvojila svojom ljepotom i šarmom u seriji Tko je ubio Saru, nastupa u ovoj seriji u ulozi Camille. Camilla je plesačica u Las Vegasu koja preko dating aplikacije upoznaje zgodnog estetskog kirurga Fernanda. Oni ubrzo stupe u vezu iako ih dijeli daljina. Naime, Fernando živi u Kolumbiji, no to ih neće spriječiti da se nekoliko mjeseci viđaju prije nego što se on odjednom prestaje javljati.

Camilla ga odlučuje iznenaditi svojim posjetom i ondje otkriva šokantnu istinu: Fernando nije onaj za kojeg se predstavljao, oženjen je i ima djecu. Željna osvete, Camilla uzima drugi identitet, lažnog muža, useljava se u njegovo susjedstvo i upada u klupko laži, seksa, manipulacije, obiteljskih intriga i drame.  To bi već bio (sasvim) dovoljan zaplet, ali... Kreatori serije odlučili su ubaciti tajni recept u radnju i pretvorili su ovaj naizgled zanimljivi (kako ga opisuju) romantični triler u tešku španjolsku sapunicu, tako da ovdje ima svega što možete zamisliti u jednoj seriji.

Od gay ljubavnog trokuta do incesta – ova kaša od serije ima sve

Nakon početnog zapleta kada Camilla dođe u Kolumbiju i upozna Fernandov svijet, dobivamo jednu šaroliku galeriju likova svih vrsta i rodova:  gay par, gay ljubavni trokut, mračnu tajnu, prevare u braku sa svih strana, djecu u pubertetu sklonu kriminalnim radnjama, incest i ono zbog čega smo uvijek voljeli španjolske sapunice - čarobni trenutak kad tragičar priče sazna tko mu je otac / majka / maćeha / brat.

Serija Lažni profil na trenutke je negledljiva

Gluma je na razini Krv nije voda, dramatične scene nevjerojatno su predvidljive, smiješne i banalne, tako da sam ovu seriju pogledala uz peglanje jer zaista ne traži ni koncentraciju ni pretjeranu pažnju. Sasvim je u redu i ako premotate svaki peti kadar. Ipak,  pogledala  sam ju do kraja i vrlo vjerojatno ću pogledati i drugu sezonu. Zašto? Estetika filma sviđa mi se i ponekad je to sve što mi treba od serije.