Biografski film o Draženu Petroviću premijerno će se prikazati na njegov 60. rođendan

Hrvatski košarkaški virtuoz Dražen Petrović bio je jedan od najvećih domaćih, ali i svjetskih košarkaša. Svoju karijeru rođeni Šibenčanin započeo je kao petnaestogodišnjak u rodnome mjestu, a već tada predviđala mu se zvjezdana karijera. Od malog mjesnog kluba do najjače svjetske košarkaške lige, Dražen Petrović osvojio je mnogobrojna sportska priznanja, zbog čega su njegov lik i djelovanje i danas predmet divljenja svim generacijama. Podsjetimo se, Dražen Petrović poginuo je u prometnoj nesreći 7. lipnja 1993. godine.

nba.com

Emotivni film o životu neprežaljenog košarkaša premijerno će biti prikazan u listopadu 2024. godine

Vijest o snimanju filma nije nas previše iznenadila, naprotiv, pitamo se kako nije snimljen ranije. Ideja je to dvojice filmskih producenata - Ljube Zdjelarevića i Ivora Šibera koji su od samih početaka vjerno pratili karijeru mladog košarkaša. Scenarij potpisuje Ivan Turković-Krnjak, a u projekt je uključen i režiser Danilo Šerbedžija. Film bi se premijerno trebao prikazati 22. listopada 2024., na dan kada je Dražen Petrović trebao napuniti 60 godina.

mmcdrazenpetrovic.hr

Tko će glumiti u glavnim ulogama?

Poznato je i tko će utjeloviti lik Dražena Petrovića. Ova je čast pripala 25-godišnjaku Domagoju Nižiću, glumcu koji je i sam u svijetu sporta, a kojeg su kao dječaka zbog sličnog fizičkog izgleda uspoređivali sa slavnim košarkašem. Draženovu majku Biserku Petrović glumit će Zrinka Cvitešić, a doznajemo da će film obuhvaćati scene iz Hrvatske, Španjolske, ali i SAD-a.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli Domagoj Nižić (@ni_doms)

Od filma o Draženu Petroviću svi sportski entuzijasti, ljubitelji prerano poginulog košarkaša i općenito javnost zasigurno imaju velika očekivanja, stoga zadatak scenarista i redatelja nije ni malo jednostavan. U nadi da nećemo ostati razočarani te da će uspješno oživjeti barem djelić njegova života i djelovanja, nestrpljivo iščekujemo jesen 2024. kada će film prvi puta biti prikazan.