Koje se od ovih Netflixovih kriminalističkih priča isplati pogledati, a koje ne?

U zadnje vrijeme Netflix nudi odličan izbor kriminalističkih serija i filmova u kojima se isprepleću misterija i napetost, a većina njih napravljena je prema istinitim događajima. Kako često zbog obaveza ne mogu uhvatiti vremena gledati neke duže serije, u zadnje vrijeme pažnju mi drže Netflixovi razni dokumentarci i kriminalističke priče koje mogu pogledati i u jednome danu. U nastavku vam donosim recenzije zadnjih pet koje sam pogledala.

The Vanishing at the Cecil Hotel

Prije nego što je ova serija došla na Netflix, internetom je kružio video žene koja se nalazila u liftu u jednom hotelu u Americi, a sve je zainteresiralo njeno neobično ponašanje. Par mjeseci kasnije, na Netflixu sam naišla na najavu jedne serije koja je snimana po istinitom događaju i u kojoj se nalazio isječak iz tog videa te me odmah zainteresiralo da ju pogledam. Serija se sastoji od četiri epizode, a svaka traje oko 55 minuta te ju možete pogledati u jednom danu. Radnja kreće upoznavanjem studentice koja je odlučila otputovati sama te se smjestila u ozloglašeni Hotel Cecil u kojem nestaje bez traga. Iako volim serije s preokretom koji nisam očekivala, ova serija doslovno će vas umoriti. Neke dramatične scene stalno se ponavljaju, pretpostavljam s ciljem da u vama probude neku napetost, ali postigli su suprotan efekt. Neke su rečenice toliko puta ponovili da sam već znala unaprijed u kojem će dijelu serije što reći. Da su izbacili dijelove koji se ponavljaju, vjerujem da bi dobili jednu napetu radnju koja ima zanimljiv preokret na kraju, ali ovako mi je serija samo u lošem sjećanju.

imdb.com

Ocjena: 5/10

American Murder: The Family Next Door

Film je snimljen po istinitom događaju, a prati potresnu priču o zločinu koji će otkriti što se krije iza slike ''savršene obitelji''. Traje oko 1 sat i 30 minuta, a do nedavno je čak bila dostupna i vremenska linija ubijene žene na Facebooku na kojoj su se mogli pronaći njezini statusi i fotografije s obitelji. Moram priznati da me čitajući statuse i gledajući film priča zaista potresla, ali na kraju možemo izvući poruku da nikada ne možemo znati što se krije iza nečija četiri zida.

netflix.com

Ocjena 9/10

Night Stalker

Iako nisam imala prevelika očekivanja od ove kratke serije, moram priznati da me na kraju pozitivno iznenadila. Radnja se odvija kroz četiri epizode koje traju otprilike 50 minuta, a cijela priča odvija se oko serijskog ubojice za kojim kreće potraga u više gradova. Oduševilo me što se radnja cijelo vrijeme kreće te drži vašu pažnju do samog kraja.

imdb.com

Ocjena: 10/10

The Ted Bundy Tapes

Jedan od poznatijih serijskih ubojica Ted Bundy dobio je svoje mjesto među dokumentarcima na Netflixu. Radnja se odvija kroz četiri epizode, a nekima možda neće biti zanimljivo jer je fokus na njegovom umu i razmišljanjima, a ne na njegovoj potrazi, kako je zapravo većina kriminalističkih serija ili filmova snimljena.

imdb.com

Ocjena: 8/10

This Is A Robbery

Serija nazvana po rečenici koju je izjavio pljačkaš muzeja u Bostonu. Sastoji se od četiri epizode koje će vam cijelo vrijeme držati pažnju, a traju oko 50 minuta. Radnja prati priču pljačke umjetnina i moram priznati da mi se izrazito svidjela.

imdb.com

Ocjena: 10/10

Jeste li pogledali neke od ovih priča na Netflixu? Koje biste vi preporučili?